Imatge corporativa d’èxit i duradora
Al 1996 vam crear una imatge corporativa molt especial pels packaging de LA FAGEDA. El mercat dels làctics estava i està molt atomitzat i madur, calia diferenciació i reconeixement fàcilment…
llegir mésCreem per Noel des de 1990
Més de 25 anys acompanyant el creixement, l’evolució i els canvis de format d’aquesta gran empresa. Marca, stands, catàlegs, packaging, fotografia… el llistat de feines que hem realitzat per aquest…
llegir més
Comunicació per augmentar les vendes
Des del 2000, sota la marca GELAND, editem mensualment per a tot l’estat, uns fulletons de producte orientats a la restauració professional. Al 2010, arran de la desgraciada crisi, FRIOLISA,…
llegir mésTendències – Creació de línies modernes de producte
Al 2014 PONT tenia unes línies de producte orientades al mercat PLS, unes al mercat TRADICIONAL i unes altres orientades a HORECA. Totes amb un bon funcionament però amb uns…
llegir més
Disseny de packaging per a línia premium
Des de Xixona Alacant, la prestigiosa marca de torrons PICÓ, ens encarreguen el redisseny de la seva línia premium anomenada PICÓ ALTA SELECCIÓN. L’encàrrec és competir amb les altres primeres…
llegir mésOrdre corporatiu
Ordenament de la imatge corporativa a través de codis de color en les diferents àrees de negoci. Identificació d’activitat a través d’un sol nom, RESTAURANT.
llegir més
Aplicació de codis de producte
Creació d’imatge corporativa per a etiquetes de begudes amb alcohol i sense per a bar. Calia seguir els codis de producte de les primeres marques existents en el mercat.
llegir mésCanvi de marca
Les reconegudes galetes de Santa Coloma de Farners ens van encarregar en el seu moment un canvi de marca. Simplement vam ordenar i netejar la simbologia per fer més fàcilment…
llegir més
Un naming pel segle XXI, una marca moderna
ESCORXADOR DE LA GARROTXA era un nom impronunciable per a la majoria de llengües estrangeres, vam proposar un nom modern, comercial, actual i el vam dotar d’una simbologia igualment moderna…
llegir més